کد خبر: 293920
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
بازدید 264
انجمن تخصصی شعر آفرینش بر ۱۲۷ امین پله ایستاد

این انجمن با محور بررسی و بازنگری آثار "دومین مهرواره شعر" استان تهران با حضور مربیان و اعضا فعال در این زمینه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ۱۲۷ امین انجمن تخصصی شعر آفرینش، روز پنجشنبه ۲۱ آذر در محل مرکز تخصصی ادبی(مرکزشماره ۱۵) برگزار شد.

این انجمن با محور بررسی و بازنگری آثار  "دومین مهرواره شعر" استان تهران برگزار شد. پس از ارسال فراخوان دریافت آثار اعضای کارگاه‌های فعال شعر کانون استان تهران که در انجمن تخصصی شعر حضور فعال دارند،۷۰ اثر از سوی مربیان ادبی و برخی مراکز دارای رابط ادبی به آفرینش‌های ادبی ارسال شد که در پی برگزاری جلسات شورای کارشناسی ادبی استان از تمامی صاحبان آثار جهت شرکت در این نشست انجمن تخصصی شعر دعوت به عمل آمد.

در نشست تخصصی آذرماه انجمن، اعضای مدعو به تفکیک در سه گروه انجمن شعر حضور یافتند، این انجمن با رویکرد حضور اعضای ارشد و حضور دو گروه از اعضای شاعر نوجوان در قالب‌های کلاسیک و نو برگزار شد و هدایت جمع‌خوانی اعضا و همچنین نقد و بررسی آثار قرائت شده را به ترتیب کارشناسان واحد ادبی، مربیان ادبی و نمایندگانی از رابطان ادبی استان برعهده داشتند. نقد و بررسی آثار نوجوانان در این نشست توسط مهرنوش قربانعلی کارشناس مسئول ادبی، نگین صدری‌زاده و مریم عباسی کارشناسان واحد ادبی، صغری ملکی، فرشته طارمی و رامین حسین نژاد مربیان ادبی و مهرانگیز اخوی مربی مسئول مرکز ۲۵ به انجام رسید.

در این نشست اعضا و مربیان مراکز ۳۵،۲،۳،۱۰،۱۲،۱۱، شهرقدس، رباطکریم و مرکز تخصصی ادبی حضور داشتند.

همچنین کارت یادبود "شعر فصل" انجمن تخصصی شعر آفرینش با عنوان "پاییزخوانی" همراه با شعری از "نیما یوشیج" به تمامی حاضران در انجمن اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =