کتاب راهنمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به چاپ رسید

کتاب راهنمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی، هنری، علمی و فراگیر استان تهران به چاپ رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان تهران این کتاب که حاصل تلاش همه بخش‌ها، واحدها و همکاران مجموعه استان تهران است در پنج بخش تدوین و نگارش شده است.

بخش اول این کتاب به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌پردازد و مخاطبان را با ویژگی‌های عضو و مربی آشنا می‌کند. در بخش دوم مخاطبان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و تعاریف و کارکردهایشان آشنا می‌شوند و می‌توانند بر اساس گرایش و علاقه، فعالیت و گرایش‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند.

معرفی مراکز تخصصی در کانون استان تهران بخش سوم این کتاب است تا ظرفیت‌ها و امکانات ویژه در مراکز خاص استان معرفی شده و امکان استفاده بهتر علاقه‌مندان از این ظرفیت‌ها فراهم شود. نشانی دقیق و شماره تماس مراکز نیز در بخش چهارم این کتاب در دسترس کودکان و  نوجوانان علاقمند به عضویت در مراکز کانون است.

همچنین صفحاتی از کتاب راهنمای مراکز کانون استان تهران نیز به انعکاس بخشی از موفقیت‌های اعضای کودک و نوجوان و مربیان کانون اختصاص دارد.

این کتاب که با هدف آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با کانون ظرفیت‌ها و فعالیت‌هایش تدوین شده است به زودی در دسترس مدیران مدارس و اولیای تربیتی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مخاطبان با استفاده از «QR Code» مراکز و اسکن آن به وسیله نرم افزار های بارکد خوان  گوشی و تبلت هوشمند در داخل کتاب می‌توانند به مختصات مکانی مراکز نیز دسترسی کامل پیدا کنند.

کتاب راهنمای کانون استان تهران با حمایت بازرگانی کانون و تیراژ ۵۰۰۰ جلد به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =