مربیان هنری کانون گلستان تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند

دومین نشست فصلی مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان در سالن اجتماعات این اداره کل، با حضور مدیرکل، کارشناسان و مربیان آفرینش‌های هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون استان در جمع مربیان هنری ضمن قدردانی از زحمات آنها گفت: آنجا که زبان از سخن‌گفتن باز می‌ماند، هنر آغاز می‌شود و هنر جزو لاینفک همه برنامه‌های کانونی است.

رجب نسب سپس به اهمیت کار تیمی و گروهی بین همکاران اشاره کرد و افزود: با مشورت کردن و کار گروهی فعالیت‌های که انجام می‌شود تقویت شده و در نهایت به خروجی بهتر و تبادل تجربیات همکاران خواهد انجامید.

این مدیر فرهنگی با تاکید بر فعالیت بیشتر در عرصه تئاتر و تقویت این حوزه با استفاده از ظرفیت‌ انجمن‌ها، ارائه‌ی طرح‌ها و برنامه‌های نوین با هدف بروز رسانی فعالیت‌های هنری بر اساس نیاز مخاطبین بویژه نوجوانان را از وظایف آنان دانست و اظهار داشت: سلیقه و پسند کودکان و نوجوانان امروز با گذشته بسیار متفاوت است و یک مربی برای این‌که علاقه‌مندی‌های مخاطبش را شناسایی کند و بر او تاثیر بگذارد، ضروری است پیوسته بر دانش خود بیفزاید و پیشنهادهای نوین و سازنده خود را به اشتراک بگذارد.

وی همچنین به تداوم برگزاری کارگاه‌ه‌های آموزشی با هدف هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نیازسنجی و درخواست برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنری و پیشنهادات سازنده با هدف ارتقای شاخه‌ی هنری استان، تبادل برنامه های مراکز با هدف تبادل اندیشه، ، توجه ویژه به برنامه‌های سالانه و ارائه‌ی راهکارهای مناسب جهت کیفی سازی برنامه‌ها را از دیگر اهداف این نشست‌ها دانست.

در ادامه  این نشست الهه مقصودلو معاون فرهنگی و اجرایی کانون گلستان بیان داشت که فعالیت‌های هنری با اعضا نیاز به ملزومات و تجهیزات مناسب و با کیفیت دارد که خود را موظف به تهیه آنها می‌دانیم تا فعالیت مربیان هنری تحت تاثیر محدودیت‌های مالی قرار نگیرد.

همچنین محمدحسین منتظری کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی استان شرایط موجود هنری در استان را تشریح و به نقش مهم مربیان هنری در جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز اشاره کرد و سید رهبان مسلمی کارشناس هنری استان نیز به تشریح موضوعات این نشست پرداخت.

ارائه تحلیل آماری ۶ ماهه ویژه مربیان هنری توسط کارشناس ارزیابی عملکرد استان، شناخت نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها، گفتگو، هم‌اندیشی و تبادل تجربیات مربیان از دیگر برنامه‌های دومین نشست فصلی مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در سال ۱۳۹۸ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =