هم‌افزایی و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش بین کودکان و نوجوان

به مناسبت هفته پژوهش، مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون زنجان برای بالا بردن هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های متقابل و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش بین کودکان و نوجوان کارگاه‌های ویژه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از ثریا ثقفی که در گزارشی گفت: به مناسبت هفته پژوهش کارگاه‌های در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ برای ۹۰ نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر  برگزار شد.

بر همین اساس مربیان مرکز با دعوت از دانش آموزان مدارس و اعضای مرکز و همچنین حضور در مدارس  برنامه‌هایی را به ‌منظور ترغیب اعضا و آشنایی آن‌ها به امر پژوهش اجرا برگزار کردند.

ثقفی در ادامه به کارگاه‌های پژوهشی اشاره کرد و ابراز داشت:  انجام آزمایشات علمی وکاردستی توسط اعضا، دسته‌بندی کردن و توضیح در مورد چگونگی تشکیل و تهیه کاردستی با کاغذ سنگ‌ها، قصه‌گویی با محتوای علمی که توسط مربیان فرهنگی مرکز برگزار شد از مهمترین برنامه های اجرایی بود.

مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون زنجان هدف از برگزاری این برنامه را توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش،آشنایی با کانون و کتاب های علمی، بالا بردن قوه تحلیل و بررسی و درک بهتر مطالب، آشنایی اعضا با مراحل انجام فعالیت تحقیقی، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های متقابل و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش بین کودکان و نوجوان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =