تقدیر از عضو برگزیده مسابقه نقاشی ژاپن در ماکو

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از غزاله محمدی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو به عنوان برگزیده مسابقه نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این مراسم که در دبستان نیکو شهرستان ماکو برگزار شد، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از مربیان کانون مرکز ماکو، تلاش مضاعف مربیان کانون استان را در کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان قابل تقدیر عنوان کرد.

زاهدی گفت: اعضای کانون استان از ابتدای سال ۹۸ موفق به کسب ۱۸ عنوان برگزیده در عرصه‌های بین المللی شده‌اند که چهار عنوان از این تعداد توسط اعضای مرکز ماکو کسب شده‌ است.

در پایان این مراسم، هدایای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان ماکو به غزاله محمدی اهدا شد.

گفتنی است روز ۱۴ آبان ماه سال جاری و با انتشار اسامی برگزیدگان دهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ که با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد غزاله محمدی عنوان برگزیده و دعوتنامه رسمی حضور در محل برگزاری مراسم تقدیر در توکیو ژاپن را کسب کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارسال ۴۷۸ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود که از این تعداد، ۷۵ اثر از مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =