داوران هجدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» کانون خراسان جنوبی تعیین شدند

داوران مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خراسان جنوبی از سوی مدیر کل کانون استان معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با صدور احکام جداگانه‌ای علی شریفی، حسین عباس‌زاده و سهیلا جعفری را به عنوان داوران مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی کرد. 

علی شریفی، کارشناسی ادبیات نمایشی دارد و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان، برگزاری کارگاه های بازیگری و تئاتر و فعالیت در خانه هنرمندان استان بخشی از سوابق هنری وی می باشد.

حسین عباس زاده، کارشناس ارشد نمایش و کارگردانی است و در سوابق هنری وی تدریس طراحی، نقاشی و تئاتر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، بازی‌گری در بیش از ۷۰ اثر نمایشی، کارگردانی بیش از۴۰ مورد نمایش و تئاتر، نویسندگی متون نمایشی، شرکت در جشنواره‌های منطقه‌ای و کشوری و کسب رتبه در جشنواره های استانی، منطقه ای، کشوری و بین المللی در کارگردانی تئاتر و داوری جشنواره،های استانی در کارنامه هنری وی دیده می شود.

وی در حال حاضر معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی را بر عهده دارد.

سهیلا جعفری، دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات نماشی دانشگاه سوره تهران است وی تا کنون مربی گری نمایش خلاق در کانون تهران، نویسندگی، بازیگری و کارگردانی چندین اثر نمایشی را بر عهده داشته است.

گفتنی است مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون خراسان جنوبی در روزهای چهارم و پنجم دیماه ۱۳۹۸ در محل سالن مجموعه فرهنگی ایثار بیرجند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =