سرود به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز فرهنگی‌هنری کانون

علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان با حضور در پشت صحنه تمرینات گروههای سرود کانون از روند فعالیت‌های انجمن سرود بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ مدیر کل کانون پرورش فکری استان، سرود را به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز فرهنگی‌هنری کانون دانست و گفت: شناسایی، جذب و پرورش استعدادها از میان اعضاء و مربیان و تولید ترانه و موسیقی‌های فاخر در حوزه کودک و نوجوان بایستی مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا نوری در ادامه گفت: انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از انجمن‌های 10 گانه تخصصی است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است.

 مدیر کل کانون پرورش فکری ابراز داشت: در این راستا  با مربیگری غلامرضا گورکانی در بخش سرود و مصطفی جعفری در بخش نمایش موسیقی، کلام و فرم کودکان و نوجوانان را هماهنگ وآثار را برای شرکت در جشنواره های مختلف آماده و در کشف و پرورش استعدادهای کودکان نهایت تلاش را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =