سازمان فرهنگی هنری شهرداری همدان شریک فرهنگی کانون می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در دفتر مدیرکل کانون استان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به همراه تعدادی از همکاران خود در دفتر مدیرکل کانون استان حضور پیدا کرد.
در این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تشکر از روح‌الله وجدی‌هویدا، هدف و رسالت کانون را تشریح و به معرفی فعالیت‌های مختلف و قابل توجه کانون همچون قصه‌گویی، نمایش عروسکی و.... پرداخت و اذعان داشت که کانون می‌تواند در جهت آموزش حقوق شهروندی و قانون و مقررات شهری، به شهرداری کمک کند و شهرداری را به عنوان شریک فرهنگی خود در مناسبت‌های مختلف بداند.
ضرابی‌زاده فعالیت قصه‌گویی را یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های کانون برشمرد و گفت: جشنواره‌ی قصه‌گویی یکی از بارزترین جشنواره‌های کانون است که هرساله فراخوان آن در اوائل سال به استان‌ها ارسال می‌شود و در سه مرحله‌ی استانی، منطقه‌ایی و بین‌الملل قصه‌گویان به رقابت می‌پردازند. لذا ما با توجه به ظرفیت‌های خوبی که داریم  می‌توانیم در سطح شهر این فعالیت را با کمک شهرداری گسترش دهیم و اغلب موضوعات را با روش قصه‌گویی به مخاطبین خود آموزش دهیم.
وی همچنین با تاکید بر اینکه شادی و نشاط حق کودکان و خانواده‌های آنان است، از برگزاری «جنگ شادی» که مخصوص کودکان وخانواده‌های آنان می‌باشد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: شهرداری هم می‌تواند در این امر ما را همراهی کند.
سپس روح‌الله وجدی ضمن تشکر از ضرابی‌زاده پیشنهادات وی را بسیار مثبت ارزیابی نمود و تاکید کرد؛  تفاهم‌نامه‌ای بین دو اداره‌ی کانون و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری منعقد شود که از این پس شهرداری به عنوان شریک فرهنگی کانون،در برنامه های مختلف ایفای نقش کند.
در پایان مقرر شد در اسرع وقت این تفاهم‌نامه بین کارشناسان هر دو اداره تنظیم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =