لزوم همکاری آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان

مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان زنجان طی دیداری در اداره کل آموزش و پرورش از زمینه‌های همکاری میان دو دستگاه صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان: مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان زنجان طی دیداری در اداره کل آموزش و پرورش از زمینه‌های همکاری میان دو دستگاه صحبت کردند.

علیرضا نوری مدیر کل کانون با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های اجرا شده با همکاری دو دستگاه در حوزه‌ی آموزش به کودکان و نوجوانان ابعاد مختلف کانون را برای مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد.

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مشارکت آموزش و پرورش با برنامه‌های این اداره کل قدردانی کرد و همراهی آموزش و پرورش را در معرفی کانون به خانواده‌ها بسیار مؤثر دانست.

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آن‌چه که در هر زمینه‌ای تحول ایجاد می‌کند، هم‌افزایی و در کنار هم بودن است، گفت: کانون پرورش فکری یکی از بازوهای مفید و مؤثر آموزش و پرورش در کشور است تعامل و هم‌افزایی این دو مجموعه در کنار هم می‌تواند نویدبخش آینده‌ای ثمربخش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =