کد خبر: 294430
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
بازدید 188
هنر درمانی کودکان و نوجوانان در سرود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: مشارکت کودکان و نوجوانان در گروه سرود به عنوان هنر درمانی به کمک مربیان می‌آید.

 سیدحسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان این‌که بسیاری از مشکلات جسمی و روحی افراد از جمله لکنت، افسردگی و... باعث کاهش اعتماد بنفس آن‌ها برای صحبت‌کردن در جمع می‌شود گفت: مشارکت کودکان و نوجوانان در گروه سرود به عنوان هنر درمانی به کمک مربیان می‌آید.

 پیغمبری با اشاره به این‌که اجرای فعالیت تولیدی سرود در مراکز فرهنگی هنری یکی از وظایف  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است اضافه کرد: فعالیت سرود با ایجاد نشاط و شادی بین اعضا باعث تقویت روحیه کارگروهی و انتقال مفاهیم آوازی و موسیقیایی می‌شود.

 او هدف از تشکیل گروه‌های سرود در مراکز فرهنگی هنری کانون را تولید آثار فاخر سرود کودک ونوجوان دانست.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد تاکید کرد: در حوزه‌ی کودک حق نداریم تفکرات، مشکلات و مسائل اجتماعی دنیای بزرگ‌ترها را به کار بگیریم بلکه باید از دید کودکانه به تمام جنبه‌ها نگاه شود.

 سید حسین پیغمبری حضور سه مربی شاعر در کانون استان را تاثیر گزار در خلاقیت و بالندگی گروه‌ها دانست و افزود: گروه‌های سرودی که امسال با توان مضاعف در مراکز کانون پرورش فکری احیا شدند حفظ می‌شوند و آمادگی اجرا برای مناسبت‌ها را خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =