کد خبر: 294481
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
بازدید 919
آغاز رقابت ۱۵ گروه در مهرواره سرود «آفرینش» کانون فارس

مهرواره سرود «آفرینش» کانون فارس، صبح روز یک‌شنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز با رقابت ۱۵ گروه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در نوبت اول مهرواره که بعد از مراسم افتتاحیه در حال برگزاری است گروه‌های سرود «جهانی برای صلح» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز، «آوای پاییز» از قیروکارزین، «سازندگان فردا» از لارستان، «آوای مهربانی» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ جهرم، «آواز مرغک» از گله دار، «رنگین کمان مهربانی» از مرکز سیار روستایی شیراز، «ترانه های امید» از مرودشت و «دریا»  از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز  به اجرای سرود می‌پردازند.

مهرواره در نوبت دوم صبح با ۶ اجرا ادامه می‌یابد. بر این اساس گروه‌های «گل دوستی» از کازرون، «دختران آفتاب» از مرکز بوانات، «یک باور، یک جوانه» از مرکز شماره ۱ صفاشهر، «نغمه‌های صلح» از صدرا ، «آب و افتاب» از فسا، «آینده‌سازان» از لارستان و «آوای بهار»  از مرکز سیار روستایی فسا هنرنمایی می‌کنند.

محمد علی بهزاد، نوازنده و مدرس سازهای پیانو، کیبورد، گیتار، گیتار باس و درامز و مبانی تئوری موسیقی، سلفژ وصداسازی، فرهاد یمین، آهنگ‌ساز  و حسین صدر ارحامی، نوازنده، ‌آهنگ‌ساز ومدرس موسیقی، داوری مهرواره سرود را در کانون فارس بر عهده دارند.

نخستین مهرواره سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸  الی ۱۶در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و سه گروه منتخب این مهرواره به مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون که از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =