کد خبر: 294520
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کانون خراسان جنوبی

با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عابدینی مدرس حوزه و دانشگاه و جمعی از کارکنان و مسئولین مراکز کانون استان خراسان جنوبی ، بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی ،حجه الاسلام و المسلمین عابدینی در جمع کارکنان کانون استان، خود سازی، جامعه پردازی و تمدن پذیری را سه مولفه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: در پرورش کودکان ونوجوانان مهمترین موضوع پرورش عقل است و مسئولین و مربیان کانون با علم به اینکه مخاطبین فعلی کانون با مخاطبین قبلی آنان متفاوت هستند باید در پرورش فکر کودکان ونوجوانان تلاش کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : هر چند که دشمنان به دنبال آن هستند که در نبرد رسانه ای و جنگ روانی، امید به آینده را از مردم ما به خصوص نسل جوان بگیرند، اما خدمت رسانی صادقانه و بی منت در عرصه های گوناگون و رویش های مبارک انقلاب اسلامی در این خصوص تا حدود زیادی نقشه های شوم دشمن را خنثی کرده و می کند .

وی در پایان توجه به امید در جوانان را از موارد مهم در بیانیه گام دوم انقلاب دانست وافزود: جوانان موتور متحرک جامعه هستند ودر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان باید بیش از پیش استعداد کودکان ونوجوانان را درک کنیم و پرورش دهیم تا در آینده به سمت و سوی درست و اثر گذار هدایت شود.

در پایان این نشست طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی به فعالیت‌های کانون در نقاط مختلف استان به ویژه نقاط محروم اشاره کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب محور فعالیت‌های کانون است و امید است با روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم در مسیر تحقق آن گام برداریم.

گفتنی است تبیین بیانیه گام دو انقلاب از ابتدای سال جاری در دستور کار کانون استان قرار گرفته است و جلسات مختلف بصیرتی در این خصوص پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =