کد خبر: 294574
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
بازدید 1250
افتتاح شعبه کانون زبان در شهرستان ملایر بررسی می‌شود

مدیر کانون زبان شعبه‌ی همدان در دفتر کار بهناز ضرابی‌زاده حضور یافت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رضاصابونچی در دفتر کار مدیرکل کانون استان حضور یافت و ضمن ایراد مسائل و موارد مختلف، خدمات کانون زبان ایران را با قدمتی ۹۰ ساله مثبت ارزیابی کرد و تعداد زبان آموزان کانون زبان را  ۸۴۰ نفر اعلام کرد.
وی همچنین خواستار افتتاح کانون زبان درشهرستان‌های ملایر و بهار شد و خاطر نشان کرد که با جدیت، پیگیر آن است و از برگزاری کلاس‌های زبان آلمانی و تلاش جهت اخذ مجوز آموزش زبان فرانسوی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با این تدابیر، تعداد زبان آموزان افزایش خواهد یافت.
در ادامه بهناز ضرابی‌زاده ضمن تشکر از زحمات صابونچی، خدمات کانون زبان را مثبت خواند و خاطر نشان کرد در طی سال‌های متمادی، کانون زبان ایران اعتماد خانواده‌ها و زبان‌آموزان را جلب کرده و این اعتماد و اعتبار باید حفظ شود.
ضرابی‌زاده ضمن استقبال از افتتاح شعبه‌ی کانون زبان در شهرستان‌ها این امر را منوط بر کمک و همکاری دستگاه‌هایی هم‌چون فرمانداری و.... دانست و گفت: می‌بایست در این مورد با فرمانداری رایزنی شود تا در صورت امکان بتوانند مکانی برای این امر اختصاص دهند.
در پایان صابونچی خواستار حمایت اداره کل کانون پرورش فکری همدان از کانون زبان شد و ضرابی‌زاده گفت: ما تلاش می‌کنیم مرغک کانون زبان زرین، و هر روز به افتخاراتش افزوده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =