کانون ایلام انجمن داستان آفرینش را در دهلران افتتاح کرد

انجمن داستان آفرینش از طرف کانون استان ایلام در شهرستان دهلران افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در حالی که  زمستان کم کم سردی خود را به رخ می کشد،افتتاح انجمن ادبی داستان آفرینش،فضای ادبی مرکز فرهنگی هنری دهلران را گرم کرد.براساس این گزارش مهدی جمالی مدیر کل کانون استان دقایقی را با بچه ها درباره اهمیت این انجمن صحبت کرد. به گفته ی این مسئول:شهرستان دهلران ظرفیت فرهنگی،ادبی و هنری بالایی دارد و کانون هم در ابن بین برای بچه های دهلرانی با توجه به وجود شخصیت های مطرح و این ظرفیت ها برنامه های فرهنگی،ادبی و هنری خوبی  برگزار می کند 
در این میان جای یک انجمن ادبی در مرمز دهلران به شکل نمایانی خالی به نظر می رسید.کانون این انجمن را راه اندازی می کند تا کودکان ونوجوانان دهلرانی نیز برای بیان داشته های ادبی شان جایی داشته باشند.
.کانون این انجمن را راه اندازی می کند تا کودکان ونوجوانان دهلرانی نیز برای بیان داشته های ادبی شان جایی داشته باشند.مهدی جمالی افزود:انشاالله ما در دومین قدم فعالیت های ادبی مرکز دهلران در بهمن ماه ویژه برنامه دوپنجره را خواهیم داشت که در آن بچه ها به صورت رودر رو با یکی از نویسندگان مطرح کشور آشنا می شوند و آثارش رانقد می کنند و او هم آثار بچه ها را  می شنود  وبررسی می کند.
این انجمن ازاین پس جای قابل اعتمادی است برای پیگری برنامه های ادبی کانون استان و حضور پررنگ تر بچه های دهلرانی در برنامه های ادبی استان و کشور.

شعر خوانی سالم پور احمد و کیومرث مرادی از شاعران مطرح ایلامی و دهلرانی و پخش پیام صوتی حسین تولایی شاعر مطرح و کارشناس آفرینش های ادبی کانون از جذابیت های این افتتاحیه بود.

کانون ایلام در شهرستان های آبدانان،ایلام وایوان چندین انجمن شعر و داستان آفرینش را مدیریت می کند و پس انجمن دهلران راه اندازی این مهم در دیگر شهرستان ها نیز از برنامه هایش به شمار می رود.
بیست ودومرکز فرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات مختلف فرهنگی،ادبی و هنری را به صورت ثابت،سیار وپستی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =