کد خبر: 294598
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
بازدید 333
روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی داشته شد

کارکنان ستادی، مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با حضور در راه‌پیمایی پرشور یوم‌الله نهم‌دی و اجرای فعالیت‌های هدف‌مند و خلاقانه، بصیرت و ولایت‌پذیری خود را به نمایش‌گذاشتند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، نهم‌ دی‌، یادآور حماسه‌آفرینی و میثاق دوباره ملت با رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، حمایت از آرمان‌های نظام و به‌تصویرکشیدن بصیرت مردم مسلمان و انقلابی کشور در سال ۱۳۸۸ است.

برهمین اساس و در سال‌گشت این حماسه‌آفرینی نیز کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌گام با مردمان این دیار، با حضور در راه‌پیمایی پرشور یوم‌الله ۹ دی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی، به ارتقای آگاهی‌های نسل کودک و نوجوانان و آگاه‌سازی آنان نسبت به دسیسه‌های روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب پرداختند.

گرامی‌داشت حماسه‌ ۹ دی در مرکز استان گیلان با شرکت کانونی‌ها در راه‌پیمایی مردمی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت(میدان شهرداری) و هم‌صدایی با دیگر راهپیمایان همراه بود و مربیان و اعضای این نهاد در شهرستان‌ها هم ضمن همراهی با این حرکت‌مردمی و درسایه اجرای فعالیت‌های خلاقانه و هدف‌مند، نسبت به بازخوانی این حماسه ماندگار اقدام‌کردند.

برپایه این‌گزارش، فضاسازی مراکز فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه معرفی کتاب با موضوع «ادبیات پایداری»، حضور درمدارس و هم‌چنین، اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع، کتاب و خوانش‌شعر، برپایی کارگاه‌های ادبی، نقاشی، آموزش کاردستی و نشریه‌نگاری با موضوع ۹ دی، ازجمله برنامه‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان بود که با خوانش بیانیه درحمایت از آرمان‌های این نظام مردمی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =