کد خبر: 294608
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
بازدید 1061
آوای شادمانی کودکان بندرعباس در پارک ساحلی غدیر

مهرواره آوای شادمانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان عصرسه‌شنبه در پارک ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در این ویژه برنامه با مشارکت ورزشی فرهنگی شهرداری بندرعباس و سازمان آتش‌نشانی و فضای سبز بندرعباس همراه با اجرای بازی‌های آموزشی و فرهنگی و قصه‌گویی شادی آزادبشمنی(خاله باران) برگزارشد.

در این ویژه برنامه مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بازی طناب کشی، کارگاه آموزش دختولوک، آموزش هفت سنگ‌ و بازی فکری جورچین برگزار کردند.   

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان هدف از اجرای این برنامه را محتوا محوری و روز آمدسازی فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی عنوان کرد.

ناهید سلیمانی احمدی ادامه داد: پرورش استعداد ذوقی و فکری کودکان ونوجوانان، آشنایی بیشتر عموم مردم با بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های سازنده و مناسب و آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی‌ها و اسباب بازی‌های بومی و محلی را از دیگر هدف‌های برگزاری این مهرواره عنوان کرد.

وی افزود: بازی، فعالیتی هدفدار و لذت‌بخش است که متناسب با رشد مخاطبان از تحرک و پیچیدگی برخوردار بوده و به صورت فردی و گروهی در شرایط زمانی و مکانی مختلف قابل اجراست.

این مسوول بیان داشت: مهرواره آوای شادی در ساحل غدیر بندرعباس همزمان با پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  روز سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ در ساحل غدیر بندرعباس برگزار شده است.

سلیمانی احمدی هم‌چنین گفت: همزمان با برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی، فعالیت‌های بازی محور در مرکزهای فرهنگی ثابت و سیار در سراسر استان هرمزگان نیز از هفتم تا ۱۳ دی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در این هفته هر مرکز فرهنگی هنری کانون بازی‌ها و اسباب بازی‌های مناسب به خانواده‌ها را معرفی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =