مهرواره مداد دوستی     (ویژه ی اعضای مکاتبه ای)

کارشناس ادبی کانون استان کردستان با اعلام خبر فوق گفت: مهرواره مداد دوستی با هدف حفظ و نگهداری اعضای بخش مکاتبه ای، ایجاد زمینه ی مناسب جهت کشف و پرورش استعدادهای ادبی و نیز هدفمند سازی روند مکاتبات در بین عضو و مربی برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،الهام زارعی زاده افزود: این مهرواره با ارسال نامه و نیز مداد های دوستی برای کلیه ی اعضا انجام می پذیرد. مداد دوستی سفر خود را در استان از اولین روزهای دی ماه با هدف دیدار دوباره دوستانش آغاز کرد .

زارعی زاده خاطر نشان ساخت: این مداد از مسیر شهرها و روستاهای استان خواهد گذشت و دوستان دیرین را به ارتباط دوباره با مرکز آفرینش های ادبی تشویق خواهد کرد، مداد دوستی مانند دوستان رنگین است و به نشان دوستی همیشگی به یادگار خواهد ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: فراهم کردن زمینه ی مناسب جهت چاپ آثار اعضای مکاتبه ای در نشریات، ماهنامه ها و گاهنامه های استانی جهت انگیزه بخشی به اعضا و معرفی هر چه بیشتر این فعالیت از دیگر اهداف برگزاری این مهرواره است که در فضایی سالم و به دور از رقابت برگزار خواهد گردید.

کارشناس ادبی کانون استان کردستان گفت: این مهرواره با همکاری مربیان سیار روستایی استان برگزار می گردد و اختتامیه ی آن در اسفند ماه خواهد بود در اختتامیه ی این مهرواره با بررسی آثار و حضور در روستاهای مجری طرح، ضمن برگزاری کارگاه های حضوری از شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.

الهام زارعی زاده افزود: تعداد اعضای شرکت کننده در این مهرواره به طور پیش فرض تا دویست نفر پیش بینی شده است و پک های مخصوص از جمله طرح ها و نامه های  آشنایی ، نامه های یادآوری و فراخوان مهرواره به همراه مداد های یادبود  آماده سازی و ارسال شده است.

زارعی زاده اضافه کرد: در روند اجرایی این مهرواره، کلیه ی پرونده های اعضا بررسی خواهد شد. اعضای غیرفعال مشخص شده، نامه های یادآوری هم، به همراه فراخوان مهرواره و مداد دوستی ارسال می گردد.

لازم به ذکر است که بخشی از فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی به اعضایی اختصاص دارد که امکان حضور در کلاس‌های ادبی حضوری را ندارند و این اعضا از طریق مکاتبه با مرکز آفرینش‌های ادبی در تماس خواهند بود. در بخش مکاتبه‌ای، روند پاسخگویی به نامه‌های اعضا در ستاد انجام می‌شود و در این بخش، مربی یا مربیان پاسخگو، از طریق مکاتبه، عضو مرکز آفرینش‌های ادبی را با ساختار شعر و داستان آشنا ساخته و توانمندی‌های آنان را مورد شناسایی و پرورش قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =