بازدید یک مسئول قرآنی از کارگاه‌های نهج‌البلاغه کانون تهران

رییس دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از کارگاه‌های ویژه‌ی نهج‌البلاغه در مرکز شماره ۴۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران و موزه‌ی کودک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، حجت‌الاسلام حمید محمدی روز چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ از این مرکز و آثار اعضا و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کارگاه‌های ویژه‌ی حکمت‌های نهج‌البلاغه دیدن کرد.
مربیان مرکز شماره ۴۳ کانون تهران در جریان این بازدید توضیح‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری کارگاه‌های نهج‌البلاغه ارایه کردند.
انجام فعالیت‌هایی با محوریت حکمت‌های نهج‌البلاغه از جمله برنامه‌هایی است که کانون استان تهران در مراکز مختلف خود به‌صورت ویژه به آن می‌پردازد.
بر این اساس مدیر کل کانون استان تهران نیز در سخنانی کوتاه گفت: مربیان مراکز کانون تلاش می‌کنند در عین ارایه آموزش‌های غیر مستقیم و با اجرای روش‌های نو و خلاقانه بر جذابیت فعالیت‌های قرآنی و اسلامی بیفزایند  و کودکان و نوجوانان را به حکمت‌های ارزشمند نهج‌البلاغه علاقه‌مند کنند.
در ادامه این بازدید، حجت‌الاسلام محمدی، از موزه‌ی کودک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری نیز دیدن کرد.
گفتنی است در این موزه که به تازگی ثبت ملی شده است، نمونه‌هایی از تولیدات کانون در سال‌های دور و نزدیک شامل کتاب‌ها، فیلم‌ها، بازی‌های فکری، عروسک‌های نمایشی نگهداری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =