اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون زنجان

مراکز فرهنگی هنری طارم، آب‌بر و شماره 3 برنامه های مختلفی به مناسبت هفته اسباب بازی برای اعضای خود برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون زنجان؛ مراکز فرهنگی هنری طارم، آب‌بر و شماره 3 برنامه های مختلفی به مناسبت هفته اسباب بازی برای اعضای خود برگزار کردند.

مرکز فرهنگی هنری آببر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان

مرکز فرهنگی هنری آببر جهت گرامیداشت هفته اسباب بازی" جشنواره اسبازیهای خلاق "را  در مدارس شهر آب بر با شرکت 80 نفر از اعضا دختر و پسر طرح کانون و مدرسه برگزار کرد. این جشنواره در قالب برنامه های مختلف اعم از برگزاری کارگاه تبدیل ایده‌های اعضا به اسباب‌بازی، اجرای مسابقه فوتبال فوتی که وسایل بازی آن توسط اعضا ساخته شده بود، اجرای مسابقه  بین ماشینهای بادکنکی دست سازه های اعضا، برگزاری مسابقه "بازی، تمرکز، پرتاپ" و در آخر نمایشگاهی از اسباب بازی‌های برای نمایش اعضا برگزار شد.

 مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌ی هفته‌ی ملی اسباب بازی و بازی‌های محلی را برگزار کرد.

در این برنامه که با شرکت۷۰ نفر از دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم تعدادی از مدارس شهرستان برگزار شد بازی‌هایی چون طناب کشی، بازی های فکری، چوب سازی و همچنین بازی با گل و ساخت کتیبه و آدم برفی با دانش آموزان انجام و در کنار آن‌ها مربیان ضمن گفتگو با کودکان حاضر در برنامه در مورد بازی‌های قدیمی اطلاعاتی ارائه کردند.

هفته اسباب بازی در مرکز فرهنگی هنری مرکز شماره 3

به مناسبت هفته اسباب بازی در مرکز فرهنگی هنری مرکز شماره 3 برگزار شد. مربیان مرکز با دعوت از دانش آموزان مدارس و اعضای مرکز و حضور درمدارس برنامه‌هایی را به‌ منظور ترغیب اعضا و آشنایی آن‌ها به امر بازی‌های سالم و مفرح اجرا کردند.

 از جمله‌ی برنامه‌های اجرایی انجام بازی‌های محلی، انجام بازی با وسایل و تولیدات کانون مثل کارت بازی، بازی با اشکال هندسی و ساخت اسباب‌بازی هیجان انگیز ( آدمک های بامزه )و...را برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =