بزرگداشت شهیدسردار قاسم سلیمانی درمرکز کانون الشترلرستان برگزارشد

با حضور کودکان ونوجوانان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه الشتر و جمعی از پاسداران و بسیجیان ویژه برنامه ای در مرکزفرهنگی هنری کانون الشتر برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری لرستان، صبح امروز یکشنبه 15 دی ماه 1398، ویژه برنامه بزرگداشت شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی با حضور کودکان ونوجوانان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه الشتر و جمعی ازپاسداران و  بسیجیان در مرکزفرهنگی هنری کانون الشتر برگزار شد.
این برنامه باتلاوت آیات آسمانی قرآن کریم، اجرای دکلمه شعر توسط اعضا و مربیان آغاز شد و درادامه سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده ناحیه سپاه الشتر به ایراد سخنرانی با موضوع زندگی و شهادت سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی پرداخت.
فرمانده ناحیه سپاه الشتر درارتباط با نقش انقلاب اسلامی با اهداف الگو قرار دادن سیره امامان و معصومین و پرورش نیروهای انقلابی از جمله شهید قاسم سلیمانی مطالبی را بیان داشت و افزود: وظیفه مربیان و معلمان وخانواده ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ای شهدا و تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان است.
سرهنگ محمود یوسفوند خطاب به اعضای کانون پرورش فکری گفت: از امروز با خود عهد ببندید تا پرچم شهدا را با درس خواندن، احترام به پدر و مادر، مربیان و معلمان و بزرگتر ها بالا نگه دارید، تا انشاالله گوشه ای از این پرچم را بدست صاحب امر بدهیم و در پیش شهدا سر بلند شویم.
در بخش بعدی برنامه عضو نوجوان مرکز به مداحی پرداخت و کلیپی از زندگی و سردار شهیدقاسم سلیمانی پخش شد.
همچنین امروز مدیرکل وکارکنان کانون استان لرستان ومراکز خرم آباد، همگام با سایر اقشار ولایتمدار، در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =