مسابقه«گیاهان دارویی روستای من» در کتابخانه‌های سیار و پستی کانون استان اردبیل

مسابقه«گیاهان دارویی روستای من» ویژه اعضای کتابخانه‌های سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مسابقه فرهنگی کتابخانه‌های سیار و پستی کانون پرورش فکری استان اردبیل با عنوان «گیاهان دارویی روستای من» در فصل تابستان سال جاری اجرا شد.

بر اساس این گزارش، این مسابقه باهدف آشنایی اعضا با گیاهان دارویی که خاصیت درمانی دارند برگزار و شرکت‌کنندگان در گروه‌های ۲ و ۴ نفره به جمع‌آوری و تهیه‌ی گیاهان دارویی مناطق خود پرداختند.

ملیحه ملک زاده‌فرد کارشناس کتابخانه‌های سیار و پستی کانون استان در این خصوص گفت: کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف عضو کتابخانه‌های سیار و پستی کانون آثار زیبایی جمع‌آوری کردند که در پایان ۵ فرد و یا گروه برگزیده، معرفی و موردتقدیر قرار گرفتند.

او ادامه داد: یلدا طلوعی، مبین عزیزی و نیاز دولتی از کتابخانه سیار روستایی نمین، زهرا عبداللهی از کتابخانه سیار روستایی مشگین‌شهر و مهیا برزگران از کتابخانه پستی اردبیل ازجمله برگزیدگان هستند.  

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل دارای ۵ کتابخانه سیار روستایی، ۱ کتابخانه سیار شهری و ۲ کتابخانه پستی است که بیش از ۵۰۰۰ عضو فعال دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =