دیدار مدیران کل کانون و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

در راستای گسترش همکاری‌های متقابل، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار زعفر احدزاده گفت: نهادهای فرهنگی هر کدام متولی قسمت مهمی از فرهنگ استان بوده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای  تخصصی‌ترین و گسترده‌ترین کتابخانه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در سطح کشور است.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی مشارکتی دو نهاد و دیگر نهادهای فرهنگی استان می‌تواند از موازی کارهای احتمالی بکاهد و باعث تقویت اقدامات راهبردی شود.

در ادامه پروانه رضاقلی‌زاده، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تأکید بر همکاری‌های متقابل، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آماده همکاری در حوزه کودک و نوجوان و همچنین در زمینه‌های آموزشی برای افزایش توان تخصصی کارکنان است.

رضاقلی‌زاده ادامه داد: در قالب تفاهم‌نامه می‌توان بستر همکاری‌های مشترک را بیش از پیش توسعه داده و در راستای توسعه شاخص کتاب‌خوانی در استان گام‌های مؤثری برداشت.

بر اساس این خبر، داریوش علومی معاون فرهنگی و حسین یوسفی مسوول حراست کانون استان و همچنین معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی در این دیدار حضور داشتند و در زمینه‌های مختلف همکاری باهم بحث و گفتگو کردند.

گفتنی است، این دیدار که در روز یکشنبه مورخه ۱۵ دی‌ماه انجام شد، مدیرکل کانون استان و هیات همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه کودک این نهاد بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =