کد خبر: 294781
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
نماینده مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی توکیو شرکت می‌کند

مرکز ملی اسیتژ ایران، غزاله مرصوصی از اعضای این مرکز را به عنوان نماینده ایران برای شرکت در پروژه نسل بعدی توکیو ۲۰۲۰ معرفی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌، این طرح برای هنرمندان، دست‏اندرکاران جوان و علاقهمندان تازه‌کار حوزه تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود و تمرکز آن بر کار حرفه‏ای و تفکرات تازه در این حوزه است.

بر اساس این خبر ۲۵ جوان کم‌تر از ۳۶ سال علاقه‌مند به حوزه تئاتر کودک و نوجوان از میان ۴۰۰ متقاضی از سراسر دنیا برای شرکت در پروژه نسل بعدی توکیو انتخاب شده‌اند.

این رویداد از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۳۹۹ در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن تبادل تجربه‌ و ارتباط با هنرمندان دیگر کشورها در مورد روش‏های متنوع هنری بحث و گفت‌وگو کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: تماشای نمایش‌ها در جشنواره MIRAI، برپایی کارگاه‌های آموزش حرفه‌ای تئاتر، سمینارها و بازدید از مدارس و کارگاه‌های ژاپنی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در پروژه نسل بعدی توکیو است.

یادآوری می‌شود مرکز ملی اسیتژ ایران (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) پس از انتشار فراخوان پروژه نسل بعدی توکیو ۲۰۲۰، مدارک ۱۱ متقاضی شرکت در این برنامه را بررسی و دو نفر را که شرایط لازم برای حضور داشتند به دبیرخانه این رویداد معرفی کرد که در پایان غزاله مرصوصی ‍پذیرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =