کد خبر: 294796
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
بازدید 196
نشست هم‌اندیشی جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

نشست توجیهی و هم‌اندیشی دومین جشنواره قصه‌گویی(چله قصه‌ها) در شهرستان میبد برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به برگزاری مطلوب جشنواره گفت:(لازم است با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های کانون اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد.

 سیدحسین پیغمبری هدف از این نشست را هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره وهم‌چنین بهرمندی بیشتر از امکانات بالقوه مراکز، استفاده از توان‌مندی همکاران در مدیریت برگزاری مراسم و نیز ایجاد زمینه لازم برای جمع‌آوری و آماده‌سازی و اجراء قصه‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: شایسته است با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب و فضاسازی، آثار بیشتری جذب شود. )

 وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کانون و مراکز شهرستان‌ها در برگزاری این جشنواره اضافه کرد: خوشبختانه فرصت خوبی برای شهرستان‌ها پدید آمده تا برگزاری این جشنواره‌ها را در شهرستان‌های مختلف داشته باشیم.

 جشنواره قصه گویی (چله قصه‌ها) در سال ۱۳۹۷در شهرستان تفت برگزار شد.

  لازم به ذکر است نشست برنامه‌ریزی کمیته افتتاحیه و اختتامیه دومین جشنواره قصه‌گویی(چله قصه‌ها) با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی و جانشین جشنواره، مهدی آرایی دبیر تخصصی جشنواره و مسئولان کمیته‌ها به میزبانی میبد برگزار شد.

 این جشنواره از تاریخ۱۹الی ۲۱ بهمن ماه در شهرستان میبد برگزارخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =