ویژه برنامه‌هایی در بزرگ‌داشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

در پی شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، چندین ویژه‌برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای ویژه برنامه‌هایی، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی یک ایستگاه نقاشی به یاد سردارشهید برپا کرد، معرفی شخصیت ایشان و شعرخوانی از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.

مرکز فرهنگی هنری ضیاآباد با حضور 50 نفر از اعضای کودک ونوجوان و با هدف زنده نگه‌داشتن نام و یاد این شهید والا مقام، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی از جمله معرفی شخصیت، کارگاه کاردستی لاله‌های کاغذی، دلنوشته ادبی (می‌خواهم مثل تو باشم) ، کارگاه خوشنویسی (مشق شهادت) و کارگاه نشریه نگاری برگزار کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه، یک کارگاه کاردستی شمع سوگواری  به همراه معرفی شخصیت سردار شهید برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا، با حضور 33 دانش اموز، فعالیت معرفی شخصیت و کارگاه ادبی (دل‌نوشته‌ای برای سردار دل‌ها) را اجرا کرد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج، با حضور در مدرسه ابتدایی پسرانه بعثت برای 24 دانش آموز، کارگاه دل‌نوشته، معرفی شخصیت، یک قصه از یک زندگی، شعرخوانی و نوحه‌خوانی را اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 1قزوین با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و هنری یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت. فعالیت‌های معرفی شخصیت، کارگاه دلنوشته اعضا برای سردار دلها، امضا پیمان نامه # من حاج قاسم سلیمانی هستم. توسط مربیان و اعضا انجام شد

مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 قزوین، دو ویژه برنامه " سردار دل ها " برای 62 نفر از اعضای مرکز برگزار کرد . معرفی شخصیت این شهید بزرگوار و خدمات ایشان ، سرود خوانی ای ایران، قصه گویی، کارگاه ساخت کاردستی گل لاله و اهدا آن به شهید بزگوار، کارگاه ادبی دلنوشته به سردار دل ها و کارگاه بحث آزاد با موضوع وحدت و همدلی از فعالیت‌های این ویژه برنامه‌ها بود . 

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد، برنامه گرامی‌داشت سردار شهید سلیمانی برای 28 نفر از دانش اموزانجام شد. قصه خوانی، بحث آزاد با موضوع ایثار و کارگاه ادبی دلنوشته برای سرداردل‌ها از فعالیت‌های این برنامه بود

مرکز فرهنگی  هنری شماره 1  کانون تاکستان به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی برنامه فاتحه‌خوانی به همراه معرفی شخصیت و نمایش نماهنگ معرفی وقایع و نحوه شهادت ایشان، تهیه طرح دیواری با مضمون شهادت و مقاومت با شیوه کلاژ ، تکه چسبانی به همراه ساخت و نصب لاله های کاغذی و هم‌خوانی سرود سردار شهید را با حضور 40 نفر از اعضای دختر اجرا کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه هم کارگاه ساخت نشریه دیواری برپا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =