برگزاری مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در قزوین

مرحله استانی هیجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قزوین در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار می‌‍‍‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 25 و 26 دی 1398، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار می‌‍‍‌شود.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اشاره به اینکه این جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود، افزود: 13 نمایش از مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان در این جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

«نمکی و دیو»، «جادوگر بیکار»، «آن بالا، این پایین»، «نخودی و غول سرما»، «سفید،سیاه،قهوه‌ای»، « در جستجوی قطعه گمشده»، «با»، «قار وقار وقار کلاغ ومار»، «خوشمزه ترین کلوچه »، «لاکی و مرغابی ها»، «قفس شیشه‌ای»، « همه چی مال منه» و «روباه حیله‌گر» عنوان نمایش‌هایی است که اعضای مراکز کانون استان قزوین در این جشنواره اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: جذب و پایداری اعضا، شناسایی استعداد و توانمندی‌های اعضا در زمینه هنرهای نمایشی، ایجاد امکان فعالیت‌های مشارکتی و فراهم کردن فرصت برای تمرین مهارت‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان، ترویج و معرفی ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی با استفاده از زبان هنر و ایجاد زمینه آشنایی بیشتر اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان با هم را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون براساس اعلام فراخوان نیز قرار است 26-29 فروردین 1399 برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =