کارکنان خدمات با آسیب‌های اجتماعی و اصول حفاظت اموال و اماکن آشنا شدند

کارکنان بخش خدمات اداره کل کانون فارس با حضور در کارگاه «آموزشی آسیب های اجتماعی و اصول فرزند پروری» و آموزش «راه ها و اصول حفاظت اموال و اماکن در برابر سرقت ها» با این اصول بیش از پیش آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این کارگاه که بنا به درخواست واحد حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار شد، کارکنان به مدت ۱۶ ساعت و در قالب ارائه آموزش‌های حفاظتی، آمادگی در برابر سرقت‌ها و ایمن‌سازی محیط کار و خانواده در فضای مجازی آشنا شدند.

در این کارگاه اموزشی، مدیر کل آموزش نیروی انتظامی فارس به ارائه مباحث و راهکارهای کارشناسی در خصوص حفاظت از محیط عاطفی خانواده و بسترسازی فرهنگی لازم در برابر معضل اعتیاد پرداخت و به پرسش‌های کارکنان در این زمینه پاسخ داد.

این کارگاه همچنین با حضور رییس پلیس آگاهی جنوب استان و مسئول آموزش‌های اجتماعی نیروی انتظامی فارس همراه بود که با حضور وی، راه‌کارها و پیش‌بینی‌های لازم در برابر انواع سرقت‌ها و حوادث غیرمتعارف احتمالی در مراکز، اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم ارائه شد.

چگونگی تعامل با پلیس ۱۱۰ و فرایند انعکاس پرونده‌های سرقت اماکن دولتی به پلیس آگاهی و سایر محورهای مرتبط از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

۳۶ نفر از کارکنان خدمات کانون فارس از تاریخ ۲۱ تا ۲۲ دی ۱۳۹۸ در این کارگاه شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =