کارکنان خدمات با «کار، اخلاق و ضوابط» اداری آشنا شدند

کارکنان خدمات اداره کل کانون فارس با حضور در کارگاه «کار، اخلاق و ضوابط» اخلاق حرفه‌ای را آموختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این کارگاه که با حضور زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس به عنوان مدرس دوره برگزار شد، فلسفه و ضرورت اخلاق اداری مطلوب و ویژگی‌های اخلاق اداری بیان شد.

افتخاری به ضرورت اخلاق اداری اشاره کرد و گفت: اگر اخلاق اداری در زندگی کاری انسان وجود داشته باشد کار کردن شیرین و توأم با رضایت شغلی و احساس رضایت‌مندی و خودشکوفایی از یک‌سو و رضایت مردم و پیشرفت امور و شکوفایی کار از دیگرسو را موجب  و در نتیجه موجب رضایت خالق، بارش رحمت‌ها و برکت‌های او می‌شود.

او در این کارگاه، بایدها و نبایدهای اخلاق اداری در مواجهه با اعضای کودک و نوجوان، همکاران و اولیا را عنوان کرد و ویژگی‌های اخلاق حرفه‌ای را برشمرد. مسئولیت‌پذیری،پاسخ‌گویی،کوشابودن، درست‌کاری، اخلاق‌مداری، برتری‌جویی در رقابت‌طلبی، دست‌یابی به مهارت‌ها، صداقت، احترام به دیگران، وقت‌شناسی، رعایت ارزش‌ها، همدردی با دیگران و وفاداری از جمله ویژگی‌هایی بود که مدیر کل کانون فارس آن‌ها را شاخصه‌های اخلاق حرفه‌ای دانست.

این کارگاه که در فضایی صمیمانه برگزار شد با فعالیت گروهی همراه بود و بایدها و نبایدهای رفتاری در برابر کودکان ونوجوانان، همکاران و ارباب رجوع به صورت عملی و نمایشی اجرا شد.  

۳۶ نفر از کارکنان خدمات کانون فارس ۲۲ دی ۱۳۹۸ در این کارگاه شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =