جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درلرستان برگزارشد

معرفی انقلاب و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، معرفی کتاب های انقلابی، و برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در دستورکار کمیته کودک ونوجوانان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: شامگاه یکشنبه 22 دیماه 1398جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضاشاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان لرستان وامام جمعه خرم آباد، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزارشد.  
دراین جلسه که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... برای اقشار مختلف و به ویژه جوانان در نظر گرفته شده است.
وی توجه به گام دوم انقلاب را از اولویت‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود : تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اولویت‌های ما در برنامه‌های دهه فجر است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از دیگر موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر به آن توجه خواهیم کرد.
براساس این گزارش: محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان و مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان نیز طی سخنانی بر اجرای برنامه های متنوع برای کودکان ونوجوانان تاکید کرد وگفت: معرفی انقلاب و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و معرفی کتاب های انقلابی، همراه با برگزاری مسابقه های مختلف برای کودکان ونوجوانان در شهر و روستاها در پیش بینی برنامه های مراکزکانون در سراسر استان در دستورکار قرار دارد.
محمدی به برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  لرستان خبرداد و افزود: این رقابت در اولین روز از دهه مبارک فجر با گروه های شرکت کننده در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر عروسکی در سالن اجتماعات اداره کل کانون استان در شهر خرم آباد اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =