کد خبر: 294880
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
بازدید 375
پابه‌پای کودکی ها در مرکز شهرقدس

اعضای سه نسل مرکز شهرقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با مربیان خود دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران روز پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ اعضای ۳ نسل کانون شهر قدس با مربیان خود دیدار کردند.

در این برنامه که حدود ۱۰۰ نفر از اعضای قدیمی و نوجوانان امروز این مرکز حضور داشتند ابتدا اعضا از خاطرات کودکی و نوجوانی خود در کتابخانه ی کانون گفتند و با مربیان خود که در برنامه حضور داشتند تجدید خاطره کردند.

در ادامه مرتضی نظری مدیر کل کانون استان تهران طی سخنانی ضمن قدردانی از مربیان پیش کسوت مرکز ازتولد برنامه ی پا به پای کودکی ها اظهار خرسندی کرد و  بیان داشت؛

تاریخ پر افتخار کشور ما سرشار از شادی ها و غم هایی است که همه ی ما با وحدت و یکپارچگی در کنار هم آنها را سپری کرده‌ایم. هدف ما رشد و اعتلای فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان در فضایی آرام و شاد است. ما موظفیم پاسدار ارزش ها و تاریخ کشورمان باشیم.

نظری در ادامه فضا مجازی را یکی از چشمگیرترین رسانه‌های ارتباطی دانست و افزود: با توجه به ارتباطی که کودکان و نوجوانان با رسانه‌های تصویر و فضای مجازی دارند بهتر است برای پیشبرد اهداف از این رسانه هم استفاده کرده و استفاده‌ی نوجوانان از این فضا را هدفمند کنیم و از قدرت فضای مجازی برای معرفی هر چه‌بهتر کانون و فعالیت‌های درخشان آن استفاده کنیم.

در ادامه مربیان پیش‌کسوت مرکز شهر قدس به گفتگو با اعضای قدیمی خود پرداختند. در این گفتگو صدیقه اطهری مربی بازنشسته کانون تهران به نقش پررنگ کانون در رشد فکری و شخصیتی کودکان و نوجوانان و انسان‌ساز بود آن اشاره کرد. وی افزود: کانون در همه‌ی زمینه‌های فرهنگی هنری ادبی پیشرو بوده و بهترین است و باید قدر آن دانسته شود.

خانم لیلا ناظم اکباتانی و فاطمه شجاعی بیک از دیگر مربیان حاضر در این برنامه بودند که با اعضای خود به گفتگو نشستند.

در پایان از تمبر اختصاصی برنامه پا به پای کودکی ها رو نمایی شد.

گفتنی است مرکز شهر قدس از مراکز قدیمی کانون استان تهران است که از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =