کد خبر: 294899
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
بازدید 788
مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مربیان مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب، معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و هنری اداره کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس،  در این نشست علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان داراب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کانون فارس برای حمایت‌های مادی و معنوی از مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان داراب، این مراکز  را سرشار از همدلی و صمیمیت بین کارکنان دانست که جایگاه ویژه‌ای را در بین سایر اداره‌های فرهنگی به دست آورده است. مظفری گفت:  بدن شک روحیه همدلی و مهربانی بین کارکنان کانون به کودکان و نوجوانان نیز منتقل می‌شود و موجبات شادی و نشاط آنان را فراهم می‌کند.

فرماندار داراب در ادامه گفت: فرمانداری از کانون مطالباتی دارد که در فرصتی مناسب مطرح خواهد شد و در خصوص رفع نیازهای مرکز داراب قول مساعدت ویژه داد.

سعید رضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون  نیز با اشاره‌ای اجمالی به فعالیت‌های کانون، از این‌که کانون توانسته با داشتن دو مرکز ثابت، یک مرکز سیار و یک مرکز پستی در شهرستان داراب، خدمات ارزنده‌ای را به کودکان و نوجوانان دارابی ارائه دهد ابراز رضایت و خوشحالی کرد. او ضمن تقدیر از فرماندار داراب و اشاره به تخصیص اعتبارات نفت و گاز، خواستار همکاری بیشتر فرمانداری با کانون شد.

در این دیدار از تلاش‌های لیلا سربخش به عنوان مربی مسئول سابق مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب تقدیر و نرگس حجت به عنوان مربی مسئول معرفی شد.

 این سفر با بازدید از مراکز شماره ۱ و ۲ داراب و بررسی مسائل و مشکلات این مراکز همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =