معرفی شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ویژه برنامه طرح سلاله ها

شخصیت سردار شهیدسپهبد قاسم سلمانی در ویژه برنامه ی طرح سلاله ها برای کودکان و نوجوانان سنندجی در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس معرفی شد و کودکان و نوجوانان سنندجی بیشتر با شخصیت این شهید والامقام آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این برنامه صبری رحیمی با قصه گوی داستان آزاده در طرح سلاله ها شرکت کرده و با اشاره به زندگینامه شهید کودکان را یک دقیقه به سکوت در تبریک و تسلیت این شهید والامقام دعوت کرد.

این برنامه با هدف آشنایی با زندگی و شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد تا از این دهگذر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی پاسداشت تلاش ها و رشادت های ایثارگران از دیگر اهداف اجرایی این برنامه بود.

کودکان حاضر در برنامه ضمن بازدید از باغ موزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با دیدن یادواره ها،ادورات جنگی و عطر افشانی مزار شهدا قصه آزاده را نیز شنیدند.

طرح سلاله ها با هدف ترویج و تببین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برگزار شده است تا با مردان و زنانی که پای در راه دفاع ارزش های دفاع مقدس گذاشته اند بیشتر آشنا شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =