داوران مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی

هجدهمین جشنواره سراسری هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان البرز داوران خود را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، «قاسم سلیمانی»مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، با بیان این خبر گفت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون درمرحله استانی، پنج شنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸،  با حضور ۹ گروه نمایشی از مراکز گستره استان البرز، درکرج برگزار می‌شود سعیده دهقانی نژاد، احسان فلاحیان و سمیرا یزدان پژو، داوری آن را بر عهده خواهند داشت.

لازم به توضیح است سعیده دهقانی نژاد از اعضا قدیمی کانون و دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی، عروسک‌ساز، بازیگر و کارگردان و برگزیده‌ جشنواره‌های مختلف است که تا کنون کارگاه های آموزشی زیادی را در این زمینه در مدارس و مراکز بهزیستی برگزار کرده است.

احسان فلاحیان، نیز کارشناسی ارشد نمایش در بخش تخصصی بازیگری را دارید و مدرس، بازیگر و مجری صدا و سیما است، وی علاوه بر تدریس نمایش در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های مختلف، سابقه کارگردانی و حضور در جشنواره‌های مختلف را نیز دارد.

سمیرا یزدان پژو، دیگر داور این جشنواره هم دارای مدرک کارشناسی ارشد نمایش عروسکی،  نمایش‌نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان نمایش‌های مختلف است که تا کنون در جشنواره‌های متعددی شرکت و در بخش‌های گوناگون جوایزی نیز دریافت کرده است، وی هم‌چنین همکاری‌های مختلفی نیز با مرکز تاتر کانون در کشور داشته است  و نمایش‌های مختلفی را در این مرکز، به روی صحنه برده است.

  گفتنی است سعید زین العابدینی، معاون مرکز تئاتر کانون کشور نیز ناظر این مرحله از جشنواره هنرهای نمایشی در البرز خواهد بود.

سلیمانی در پایان، تمرین زندگی و تجربه ناشناخته‌ها برای ساختن آینده، فراهم کردن فضایی مناسب برای کسب و تبادل تجربه و افزایش دانش‌ نظری و مهارت‌های فردی و اجتماعی اعضاء، ایجاد زمینه برای جذب، پرورش و پایدارسازی اعضاء، خلق موقعیت مؤثر برای تشویق اعضا و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان، ایجاد بستری برای سنجش و بازخورد آموزش‌های سالانه در حوزه هنر نمایش و کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضا و مربیان  را از هدف‌های اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کانون اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =