آموزش فرهنگ عبور و مرور و ترافیک به اعضای مرکز زرین آباد کانون زنجان

مرکز فرهنگی هنری زرین آباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با مشارکت و همکاری پلیس راهور برنامه آموزشی با موضوع فرهنگ عبور و مرور و ترافیک را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ مرکز فرهنگی هنری زرین آباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور نهادینه کردن فرهنگ عبور و مرور و ترافیک و رعایت قوانین برای کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری زرین آباد با همکاری پلیس راهور شهرستان برنامه آموزش قوانین و علائم راهنمایی و رانندگی و تردد در خیابان‌ها را برای اعضای دانش‌آموز کانون شهرستان برگزار کرد.

در این برنامه دانش آموزان حاضر با کمک و راهنمایی مربیان مرکز و با استفاده از فوم و مقوا تابلوهای علائم راهنمایی را به شیوه کلاژ کار کردند.

در ادامه کارشناس راهور با زبانی ساده و شیوا تابلوها را برای بچه‌ها توضیح داده و اعضاء با رانندگی در خیابان نمادین ملزم به رعایت علائم تابلوها شدند.

در پایان کودکانی که کمترین تخلف رانندگی را داشتند با دادن کارت همیار پلیس مورد تشویق قرار گرفتند. این برنامه با حضور 25 نفر از دانش‌آموزان کلاس سوم طرح کانون مدرسه در 23 دی ماه برگزار گردید که با درس مطالعات مدرسه همخوانی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =