کد خبر: 294967
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
بازدید 245
مسوول کتابخانه‌ی پستی و پیک امید یزد معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد، مسوول کتابخانه‌ی پستی و پیک امید یزد، معرفی شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، طی حکمی از سوی سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مهدی جاور به عنوان مسوول کنابخانه‌ی پستی معرفی شد تا با ایجاد فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدید و تعامل با کارشناسی نسبت به ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی اقدامات شایانی انجام گیرد.

 هم‌چنین به دلیل سنخیت موضوع پیک امید و امداد رسانی فرهنگی با کتابخانه‌ی پستی،   براساس مصوبه‌ی شورای فرهنگی استان، مسوولیت اجرایی پیک امید نیز، به مهدی جاور واگذار شد.

 در بخشی از حکم خطاب به مسوول پیک امید، آمده است که با توکل به خدا و تکیه برتجارب وتعامل با حوزه‌ی کارشناسی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید فرهنگی هنری و استفاده از هنرمندان بر اساس وظایف محوله و شیوه‌نامه، در جهت خدمات رسانی مطلوب به جامعه‌ی هدف کودک و نوجوان در مناطق محروم به خصوص در مواقع بحرانی موفق و موید باشید.

 گفتنی است  مهدی جاور با ۲۶ سال سابقه، در سمت‌های مربی فرهنگی، مربی مسوول فرهنگی، مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی، امورعمومی، امور رفاهی، مسوول فروش محصولات فرهنگی، کارشناس طرح‌های عمرانی و روابط عمومی منشا خیر و برکت بوده است و  من‌بعد در کتابخانه‌ی پستی، در خدمت کودکان و نوجوانان روستایی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =