هجدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» کانون در زنجان برگزار می‌شود

علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان از برگزاری جشنواره استانی «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری این استان در زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان، علیرضا نوری با اعلام این خبر افزود: امسال هجدهمین دوره هنرهای نمایشی کانون برگزار می‌شود و زنجان  نیز این رویداد را دهم بهمن در زنجان برگزار می‌نماید.

وی گفت: مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در روز پنج شنبه دهم بهمن ماه 98 با حضور گروه‌های نمایشی مراکز کانون استان و با آیین گرامیداشت شهادت سردار دلها سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایش کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است این رویداد هنری با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در سه بخش نمایش «زنده_عروسکی»، «کتاب‌خانه‌ای» (نمایش خلاق و بازی‌های خلاق) و «نمایش‌نامه‌نویسی» برگزار خواهد شد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =