دهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

دهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و نمایندگان مراکز کانون شمال و جنوب استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، دهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، قبل از ظهر روز شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ با سه دستور جلسه، ارائه برنامه های پیشنهادی دهه فجر، ارائه گزارش از روند فراخوان "سرزمین من" و پیشنهاد در خصوص جمع بندی و اختتامیه آن و نحوه پرداخت مراکز به شعار "تمرین زندگی "و "آینده ساختنی است" در سال  ۱۳۹۸ در سالن جلسات کانون استان برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و همچنین سانحه سقوط هواپیما، بر عزم کانون استان در توجه ویژه به برنامه‌های دهه فجر ۱۳۹۸ در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

زاهدی گفت: ورود به دهه پنجم انقلاب با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، وظیفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: آموزش مهارت‌های زندگی در کنار آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم در مهیا کردن کودکان و نوجوانان برای مسئولیت‌پذیری و تحقق شعار «تمرین زندگی» بسیار مؤثر است.

در ادامه جلسه، کارشناسان و نمایندگان مراکز شمال و جنوب استان به بیان دیدگاه‌ها و ارائه پیشنهاد در خصوص موضوعات جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =