تیم فوتسال کانون استان کرمانشاه راهی چالوس شد

تیم فوتسال اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای شرکت در ادامه مسابقه‌های فوتسال کارکنان کانون کشور، صبح امروز شنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ به استان مازندران سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تیم فوتسال اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای شرکت در ادامه مسابقه‌های فوتسال کارکنان کانون کشور به استان مازندران سفر کرد.

تیم فوتسال کانون استان کرمانشاه که در اولین دیدار خود در برابر تیم فوتسال کانون استان کردستان قرار گرفته بود، توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

 در ادامه رقابت‌های مسابقه‌های فوتسال کارکنان کانون کشور، تیم‌های برنده در مرحله مقدماتی در شهر چالوس استان مازندران گردهم می‌آیند و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 در این مرحله، تیم فوتسال کانون استان کرمانشاه در گروه "ب" با تیم‌های فوتسال ستاد تهران و کانون استان اردبیل هم‌گروه است و باید با این تیم‌ها بازی کند.

 مسابقه‌ تیم‌های فوتسال کارکنان کانون کشور از روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه آغاز و در روز پنج‌شنبه ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ به پایان می‌رسد.

اولین دوره مسابقه‌های سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر چالوس استان مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =