دغدغه‌های کتابخانه‌های سیار کانون زنجان برای خدمت‌رسانی به اعضا

کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای خدمت‌رسانی و اجرای برنامه‌های مختلف و تحویل کتاب در شرایط مختلف آب و هوایی خودشان را به پایگاه‌های روستایی می‌رسانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ پایگاه روستایی "آزاد علیا"یکی از پایگاه های روستایی مورد هدف فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان است که بعنوان یکی از روستاهای کمتر برخوردار زنجان همواره با حضور مربیان کتابخانه سیار به فعالیت‌های خود را ادامه داده است.

روزهای سخت و بارش باران و برف هیچگاه از عزم همکاران کانون برای خدمت گذاری به عزیزان کودک و نوجوان روستاها نکاسته است. انجام این امر علیرغم وجود بارندگی برف و یخ زدگی جاده و سرمای زمستانی اخیر و با وجود مشکلات برای خودرو و مربی کتابخانه سیار روستایی کانون زنجان که به زحمت خودشان را به این پایگاه رساندند باعث نشد تا بچه‌های روستاها از برنامه‌های فرهنگی کانون استان دور بمانند.

مربیان سیار کانون استان با حضور در جمع این عزیزان خوشحالی و شادی آنها را تکمیل کرده و فعالیت‌های خود را با ساخت آدم برفی که بصورت  شاد و هیجان انگیز برگزار شد را انجام دادند. امانت کتاب و شعر خوانی و بازی و قصه‌گویی از جمله دیگر فعالیت‌های اجراء شده بود که با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =