کد خبر: 295099
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
بازدید 225
جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه مبارک فجر

دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس در این جلسه که با حضور نمایندگان سایر اداره‌ها در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، عملکرد کارگروه در سال‌های گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان آنان را برای نقش‌آفرینی خودجوش در ایام مبارک دهه فجر آماده کنیم.

 به گفته افتخاری، اجرای برنامه‌های پرنشاط، شاداب و امیدآفرین و پرهیز از کارهای تکراری و کلیشه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز حضور پرشکوه کودکان ونوجوانان باشد تا با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

مدیر کل کانون فارس در بخشی از سخنانش به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در دهه مبارک فجر ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی در آغاز دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا از حضور اعضا و دانش‌آموزان در این جشنواره بهره برد و لحظات بانشاطی را برایشان رقم زد.

اکران فیلم‌های سینمایی تولید کانون، امداد فرهنگی پیک امید در مناطق محروم و کم برخوردار، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ارائه فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی، اجرای مسابقه‌های نقاشی و خوشنویسی من و پدر مهربان، برگزاری نشست داستان‌نویسی طنز، برگزاری ۴۱ جشن در ۴۱ مرکز فرهنگی هنری کانون فارس، معرفی شایسته سردار سلیمانی، قصه‌گویی ویژه انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌ها، دعوت از نویسندگان، دیدار با خانواده شهدا و... بخشی از برنامه‌های کانون فارس در دهه مبارک فجر است که افتخاری به آن اشاره کرد.

 این جلسه با ارائه برنامه از سوی نمایندگان سایر اداره‌ها همراه بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =