کد خبر: 295114
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تیزر نمایش «آرزوهای یک موش کور» منتشر شد

تیزر نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر که ۲۵ دی‌ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون بر روی صحنه رفته است، منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «آرزوهای یک موش کور» نوشته سعید ابک ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید ابک، علی باروتی و هدی حاج طاهری در آن ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و مهدکودک‌ها و عصرها به جز روزهای شنبه ساعت ۱۷ از تا میانه اسفند ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

داستان این نمایش در مورد موش کور کوچکی است که در یک شب مهتابی تصمیم می‌گیرد از خانه‌اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه‌رو شده و ماجراهای شگفت‌انگیزی برای او اتفاق می‌افتد.

بر اساس این خبر، معصومه آرواز دستیار کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، سیامک پورجبار طراح پوستر و بروشور، رضا خزرایی طراح نور، هانیه زحمتکش و الهه میرزایی طراح لباس و آکساسوار از دیگر عوامل این نمایش هستند.

همچنین ساخت تیزر و افکت این نمایش بر عهده سهیل ساعی است و اختر تاجیک عکاس و ریحانه مطهری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.

مانلی نفر بازیگر خردسال، محمدحسن درباغی‌فرد و لیلا طاهری دستیاران طراح صحنه، امیرحسین بابائیان و مصطفی طباطبایی سرپرست ساخت دکور، احمد بابائیان، مصطفی جمالی، محمدحسن درباغی‌فرد، حمیدبرنا، فرزاد چوپانی و محمد کیالها گروه ساخت دکور این نمایش هستند.

امین میرزاباقری به عنوان مدیر تولید، احسان مرادخواهی به عنوان صدابردار و سوده سعدایی به عنوان عکاس با نمایش «آرزوهای یک موش کور» همکاری و استودیو روزگار کار ضبط صدای آن را بر عهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از طریق پایگاه تیوال و یا شماره تلفن ٠٩١٠٦٢٩٦٧١٩ تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =