درخشش اعضای انجمن ادبی آفرینش مراکز کانون اردبیل

اعضای کارگاه انجمن ادبی آفرینش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در جشنواره «شعر دفاع مقدس و داستان کوتاه یوسف» افتخارآفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس و نهمین جایزه ادبی یوسف‌( داستان کوتاه) اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از اعضای شاعر و داستان‌نویس کارگاه‌ها و انجمن ادبی مراکز کانون پرورش فکری اردبیل تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در بخش شعر کودک و نوجوان زیر ۱۵ سال؛ اسماء عالی، مهلا معینی‌کیا، آیدا تقایی و سوگند حسینی از مرکز شماره یک کانون اردبیل و زهرا ناصری از مرکز شماره ۳ کانون اردبیل موردتقدیر قرار گرفتند.

همچنین، در نهمین جایزه ادبی یوسف‌( داستان کوتاه)، از فرنام آگاه و محمدرضا ایران‌زاده از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل تقدیر شد و در بخش بزرگ‌سال نیز از سمیه حسین زاده مربی ادبی مراکز شماره ۲ و ۵ کانون اردبیل با داستان «به دستانت تکیه می‌دهم» تقدیر به عمل آمد.

شایان‌ذکر است شعرخوانی، دکلمه، داستان‌های منتخب و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس و جایزه ادبی یوسف از دیگر قسمت‌های این آیین بود و فرنام آگاه در این برنامه، اثر داستانی خود را با عنوان «من آلوها را می‌شمارم» قرائت کرده و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =