کد خبر: 295156
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
دوره آموزشی بحث آزاد در کانون مازندران برگزار شد

دوره آموزشی بحث آزاد ویژه مربیان فرهنگی کانون مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این دوره از سوی واحد کارشناسی آمورش کانون مازندران بر اساس مصوب دوره‌های آموزشی ویژه مربیان امور فرهنگی کانون در مرکز آموزش چالوس برگزار شد.  

«بحث آزاد» بحث آزاد فعالیتی است گروهی، که در آن اعضای کانون  با هدایت مربی،  به منظور آشنایی با شیوه‌ی صحیح بحث، به گفتگوی آزاد پیرامون موضوع مورد نظر، می پردازند .

بحث آزاد با هدف  آشنایی با شیوه‌ی صحیح مباحثه و آداب گفتگو، تقویت قدرت بیان و ارتباط کلامی اعضا، تشویق به مطالعه و تحقیق و تقویت اعتماد به نفس صورت می پذیرد.

  در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران  با هدف آشنایی بیشتر مربیان به عنوان تسهیل‌گر در فعالیت بحث آزاد و شناخت مناسب آنان از اجرای بحث و مخاطب، کارگاه آموزشی «بحث آزاد» را ویژه مربیان امور فرهنگی در مرکز آموزش چالوس برگزار کرد.

ملک چیذری مدرس این کارگاه آموزشی به آموزش آشنایی مربیان با فعالیت‌های بحث آزاد ضرورت اهداف و روش‌های اجرای آن پرداخت.

وی  با اشاره به روش ها و مهارت‌های اجرای بحث آزاد به  شناخت مناسب از مخاطبین اشاره کرد و به تشریح  مراحل اجرای فعالیت در بحث آزاد پرداخت.

 چیذری هم‌چنین  مهارت‌ها و نقش تسهیل‌گری مربی درانجام این فعالیت را بسیار مهم دانست و فراگیران را با مهارت‌های لازم آشنا ساخت.

 در این کارگاه آموزشی مربیان ضمن بازآشنایی به برنامه ریزی و اجرای عملی  کارگاه بحث آزاد پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =