در دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان بر کیفیت بخشی برنامه ها تاکید کرد

مدیر کل کانون استان کردستان در دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان که در مرکز شماره 4 کانون سنندج برگزار شد بر کیفیت بخشی برنامه ها تاکید کرد و گفت: باید در اجرای برنامه های دهه فجر بیشتر از کمیت به کیفیت بخشی ها برنامه توجه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه سهیلا شیخی ضمن خوشامد گویی به بیان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم سازی زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب  تاکید کرد .

مدیر کل کانون استان کردستان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی و کشته شدگان حادثه هواپیمایی و اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: برنامه ریزی کمیته کودک و نوجوان بر اساس این اصل است و دستگاههای فرهنگی برای روشنگری نسل کودک و نوجوان باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنند.

سهیلا شیخی افزود: شهادت سردار سپهبد شهیدسلیمانی و حضور و بیعت دوباره مردم در تشییع جناره ایشان را همگان دیدند ولی حادثه هواپیما موجب شد دشمنان دوباره فتنه انگیزی کنند که لازم است ما با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در راستای خنثی سازی این توطئه ها تلاش کنیم .

شیخی خاطر نشان ساخت: کانون پرورش فکری به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هر سال با حضور اعضا این کمیته اقدام به برنامه ریزی و برگزاری ویژه برنامه هایی جهت آشنا سازی هر چه بیشتر نسل جدید یعنی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می کند.

وی عنوان کرد: نسل کودک و نوجوان مخاطبان اصلی ما هستند که امیدبخشی و امید انگیزی یکی از مهمترین اهداف ما در  دهه فجر می باشد که باید در اجرا و برگزاری برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان در ادامه خاطر نشان ساخت: در طول ایام دهه فجر در مراکز استان برنامه ها و فعالیت هایی در نظر گرفته شده که ما هم با رسالتی که داریم باید در پیشبرد اهداف انقلاب بیشتر از قبل هوشیار باشیم و سعی کنیم در این ایام نقش شهید و شهادت را پررنگ تر کنیم و مهرواره هایی در همین راستا اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: هم اکنون که در آستانه پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است، در این بیانیه روی صحبت مقام رهبری با جوانان است و دستگاههای فرهنگی به ویژه دستگاههای متولی امر کودکان و نوجوانان باید بیش از پیش در جهت تحقق این بیانیه گام بردارند، چرا که کار برای کودکان و نوجوانان در تمام زمینه ها چه فرهنگی، چه اجتماعی و سایر مسائل بسیار تاثیرگذار است و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای انگیزه بخشی و الگو سازی و ایجاد پیوند فکری کودکان و نوجوانان با بزرگان اسلام و شهیدان می باشد .

مدیر کل کانون استان کردستان در پایان عنوان ساخت: گام دوم انقلاب  هفت بند دارد که امید است با توجه بیشتر به آن، مردم را با آن همراه کنیم با ترفندهایی که دشمن برای این ایام در نظر گرفته و فعالیت هایی که دشمنان اسلام در فضای مجازی و برنامه های ماهواره دارند که با همدردی ظاهری با مردم ایران می خواهند به آنها آسیب بزنند. ما باید سعی کنیم با ورود به فضای مجازی در نقطه مقابل آنها کار کنیم .

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا جلسه نیز به بیان دیدگاههای خود در مورد برنامه های کمیته کودک و نوجوان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =