اداره کل امور اقتصادی‌ودارایی همدان شریک فرهنگی و دوست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

مدیرکل کانون استان همدان شنبه ۵ بهمن‌ماه باحضور در دفتر کار سیدناصر محمودی، با وی به بحث و گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون‌فرهنگی و کارشناس حراست اداره‌کل کانون ضمن حضور در دفتر  مدیرکل امور اقتصادی‌ودارایی، با ابراز خرسندی از این دیدار، با وی به بحث و گفتگو نشست.
در ابتدای این نشست، ضرابی‌زاده ضمن معرفی مختصر و اجمالی کانون پرورش فکری، مهمترین اهداف این اداره کل را غنی‌سازی اوقات فراغت، پرورش خلاقیت، افزایش دانایی، کشف استعدادهای نهفته و آموزش مهارت‌های زندگی عنوان کرد و گفت: استان همدان دارای ۴۱ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی است که در سراسر استان مشغول خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان می‌باشد.
ضرابی‌زاده از ۳۲ فعالیت اجرایی در مراکز کانون نام برد و افزود، مهمترین دغدغه ما آشنایی بیشتر خانواده‌ها با کانون و فعالیت‌های آن است و این  امر میسر نمی‌شود مگر با کمک ادارات و ارگانهای فرهنگ دوست.
وی از کتابخانه‌های کانون پرورش فکری به عنوان تخصصی‌ترین کتابخانه در حوزه‌ی کودک و نوجوان نام برد و افزود با آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با کانون می‌توانیم خدمات قابل توجهی به فرزندان میهن عزیزمان ارائه دهیم.
در ادامه سیدناصر محمودی با معرفی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و وظائف و رسالت‌های اداره مطبوع خود ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با کمک این اداره کل تمهیداتی را برای فرزندان همکاران بیندیشیم.
وی  یادآور شد که از این پس  می‌توان با مشارکت یکدیگر از خدمات و فعالیت‌های هر دو اداره کل استفاده کرد.
محمودی عنوان کرد به زودی فرزندان همکاران این اداره کل می‌توانند با ثبت‌نام در کارگاه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان از خدمات فرهنگی و آموزشی آن  بهره‌مند شوند.
وی هم‌چنین گفت می‌توانیم کارگاه‌های مختلفی از قبیل آشنایی با بازار بورس و آموزش تیراندازی، برای کارکنان کانون برگزار نماییم.
در پایان بهناز ضرابی‌زاده کتاب  «گلستان یازدهم» خاطرات همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان را به سید ناصر محمودی اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =