کد خبر: 295196
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
بازدید 161
نشست کتابخانه های سیار کانون لرستان

نشست مدیرکل وکارشناسان کانون استان با مربیان کتابخانه های سیار روستایی وشهری درسالن کنفرانس اداره کل کانون لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، صبح روز یکشنبه 6 بهمن ماه 1398 نشست مدیرکل وکارشناسان کانون استان با مربیان کتابخانه های سیار روستایی وشهری در سالن کنفرانس اداره کل کانون لرستان برگزار شد.
 دراین نشست محمدی مدیرکل کانون ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) وخداقوت به مربیان سیار گفت: حضور در روستاها وانجام فعالیت برای کودکان ونوجوانان روستایی وحاشیه شهر که به مراکز ثابت دسترسی ندارند، بسیار ارزشمندی است.
محمد جواد محمدی گفت: علاوه برامانت کتاب که در اولویت کارهای مراکز سیار است، انجام فعالیت های، فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی واسلامی نیز با جدیت بیشتری پیگیری شود.
محمدی با تاکید بر اجرای برنامه های خلاق برای بچه ها بیان داشت: نو آوری و ایده های جدید برای اجرای فعالیت ها بسیار مهم وتاثیر گذار است و باعث رشد بچه ها می شود.
وی از مربیان سیار خواست تا با تعامل و هماهنگی بیشتر با معلمان و مدیران مدارس در شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد تلاش کنند .
مدیرکل کانون در پایان گفت: در دهه فجر امسال که مصادف است با چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با همکاری کارشناسان ستادی ، برای بچه های روستاها و حاشیه شهر برنامه ریزی و اجرا کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =