کد خبر: 295199
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
بازدید 460
بیانیه هیئت داوران مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون گلستان

هیات داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان متشکل از محمدحسن رستمانی، داوود سعیدی و محمدعلی نادلی با صدور بیانیه‌ای به کار این مرحله از جشنواره پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، متن بیانه هیات داوران به شرح ذیل می باشد: 

        غیر از هنر که تاج سر آفرینش است                        بنیاد هیچ منزلتی جاودانه نیست

از آنجایی‌که هنر نمایش از آغازین روزهای شکل‌گیری جامعه‌ی انسان‌ با بشر همراه و همگام بوده و در تعالی و پویایی او نقش سازنده‌ای برایش ترسیم نموده و در همه حال چراغی بوده در راه انسان.

و از دگرسو، عروسک در شادی‌ها و آلام از زمان کودکی تا برنائی و پیری بار و هم‌دم نیاکان ما تا به امروز جایگاه ویژه‌ای داشته است.

چه بازی‌های کودکانه در دختران و پسران نوباوه ساختار اجتماعی آنان را به لحاظ روانی و شکل‌گیری شخصیت اجتماعی او در آینده را می‌سازد و خواهد ساخت و امروز می‌بینیم که هنرمندان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌مان، چه عاشقانه احساس برگرفته از قلب و مغز خود را از طریق انتقال به عروسک‌های دست ساز شما خالقین هنر به ظهور می‌رسانند.

این همه احساس و اشتیاق شما عزیزان را می ستائیم و سر تعظیم فرود می آوریم در مقابل دختران و بانوان این عرصه و بر دست‌های پسران برنای حاضر در این جشنواره بوسه‌ای از سر مهر می زنیم.

امید آنکه در آینده‌ای نه چندان دور بالندگی و شکوفائی هرچه بیشتر شمایان را با مساعدت‌های عاشقانه، صادقانه و دلسوزانه همکاران و مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان را نظاره گر باشیم.

همت والای شما چراغ‌های پرفروغ فردای نمایش استان خواهد شد. درود بر شما و خدای سبحان یارتان باد.

هیئت داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان:

داود سعیدی-علی اصغر نادعلی-محمدحسن رستمانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =