تولید و ضبط استودیویی قطعات موسیقی اعضاء گروه سرود کانون زنجان

علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از تولید و ضبط استودیویی قطعات موسیقی اعضاء گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در مسیر گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد : " اجرای میدانی و ارگانی گروه کرال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در روزهای با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همایش‌ها و ویژه برنامه‌های این ایام مبارک در استان زنجان برگزار خواهد شد.

علیرضا نوری در ادامه افزود: در جشن‌های ایام الله دهه فجر و دیگر مناسبت‌های ملی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان یکی از متولیان حوزه فرهنگ و هنر و مسئول کمیته کودک و نوجوان استان در عرصه اجرای موسیقی ملی و آیینی پیشرو خواهد بود.

نوری ضمن معرفی آثار تولید شده اشاره کرد: گروه های منتخب کرال  متشکل از ۴۰ نفر از اعضاء نوجوان انجمن سرود کانون (دختر و پسر) هستند که با اجرای دو قطعه حماسی ملی - میهنی به زبان فارسی و ترکی با عنوان "فردا را می سازیم"  و" آی وطنیم الله سنه یار اولسون" را در روزهای تعیین شده در سازمان‌ها و جشن‌های ایام الله دهه فجر اجرا خواهند کرد.

لازم به ذکر است آهنگسازی و مربیگری این گروه‌ها برعهده غلامرضا گورکانی است و سرایش اشعار آن بر عهده دو تن از شاعران مطرح و بومی استان جناب آقایان مصدق آقاجانلو و الیاس نظری می باشد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با ۱۷ مرکز ثابت و ۱۲ کتابخانه سیار شهری، روستایی و یک کتابخانه پستی، به مخاطبان خود (کودکان و نوجوانان) خدمات فرهنگی و هنری و ادبی و .. را در سراسر استان با شعار"  آینده ساختنی است " ارائه می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =