ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای چند ویژه‌برنامه ، ایام فاطمیه را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چندین برنامه‌ مناسبتی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج، با اجرای برنامه ای با  عنوان «در سوگ فاطمه س » با حضور 20 عضو کودک دختر، کارگاه نقاشی نام‌های فاطمی(س) را برگزار کرد.کارگاه دل‌نوشته های اعضا، فعالیت دیگر این برنامه بود.

این مرکز هم‌چنین با برپایی یک غرفه فرهنگی و هنری، با نمایشگاه "یاس کبود" که به مناسبت ایام فاطمیه در این شهرستان برپا شده، همکاری کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون تاکستان هم با حضور 34 عضو دختر، فعالیت‌های معرفی شخصیت به صورت طرح دیواری، قصه گویی از کتاب انارهای آسمانی، شعر خوانی از کتاب "تو بوی سیب می‌دهی"  را انجام داد.

مرکزفرهنگی و هنری شماره 2 کانون تاکستان هم با فعالیت‌های معرفی شخصیت فاطمه زهرا(س) به صورت طرح دیواری، معرفی کتابهایی در این زمینه، شعرخوانی، معرفی وقایع، کارگاه ادبی«نامه ای به فاطمه زهرا س»، تفسیر سوره کوثر و هم‌خوانی آن با اعضا و قصه‌گویی از کتاب چهارده قصه اسمانی، این مناسبت را گرامی داشت.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا، به این مناسبت کارگاه «معرفت فاطمی» با حضور یک کارشناس مذهبی به عنوان سخنران و 70 دانش‌آموز نوجوان دختر برگزار شد.

 معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) و نمایش نماهنگ ‌های مذهبی،فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد، در این ایام، یک نمایشگاه از تصاویر مذهبی برگزار کرد.

این عکس ها مربوط به نقاشی اعضا کانون پرورش فکری استان کرمان است. تعداد 90 نفر از اعضا دختر و پسر از نمایشگاه بازدید کردند. ونیز در برنامه‌ای کتابخانه ‌ای، اعضا در مورد حضرت زهرا  س وائمه اطهار (علیهم السلام)شعرخوانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =