کد خبر: 295291
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
دومین جلسه انجمن سرود کانون خراسان جنوبی برگزار شد

دومین جلسه انجمن سرود کانون استان خراسان جنوبی با حضور مربیان و کودکان ونوجوانان عضو مراکز شهرستان بیرجند در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره سه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان‌ خراسان جنوبی، دومین جلسه انجمن سرود کانون استان با هدف طرح مبانی اولیه سلفژ و گروه های صدایی با حضور اعضای علاقمند از مراکز فرهنگی و هنری بیرجند در محل کانون شماره سه برگزار گردید.

سلفژ در واقع توانایی خواندن نت ها به شکلی خاص است که باعث می شود حتی زمانی که شما یک نت را ندیده‌اید نیز بتوانید به راحتی آن را بخوانید. در واقع شما با یادگیری این تکنیک ها می توانید به راحتی نت ها را پشت سر هم بخوانید و قوانینی که در خصوص نت ها و سکوت ها نیز در طول خواندن این نت ها وجود دارد را رعایت کنید.

 گفتنی است شاخه استانی انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند فعالیت رسمی خود را با هدف تقویت روحیه مشارکت، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و پایدار سازی و پرورش نگاه هنرمندانه اعضا را آغاز و دومین جلسه آن همزمان با ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =